V vrtcu je oblikovana ena skupina otrok v starosti od 1 do 6 leta.
Pedagoški način vzgoje in varstva otrok v starostno mešani skupini otrok je po našem mnenju najboljši, saj nam to dokazujejo dolgoletne izkušnje, hkrati pa je to najbolj naraven način sobivanja. Gre za prenos vzorca iz družine, kjer se mlajši otroci po svoji notranji potrebi učijo ob tem, ko opazujejo starejše otroke. S tem, ko so v družbi starejših, si mlajši pridobivajo številne socialne veščine, naučijo se sodelovanja v skupini, reševanja problemov, nudenja pomoči bližnjemu. Starejši otroci pogosto z veseljem in ponosom nudijo pomoč najmlajšim, jim pomagajo pri obuvanju, oblačenju, jih pokrijejo pred spanjem. Prednost starostno mešane skupine je tudi bivanje bratov in sestric v isti skupini ne glede na njihovo starost.
Veliko pozornosti namenjamo ureditvi prostorov v vrtcu, saj vemo, da s tem negujemo otrokove čute ter pripomoremo k umirjenemu in prijetnemu vzdušju. Težimo k temu, da so oblike pohištva čim bolj zaobljene, mehke ter da so barve, v katere so odeti prostori, nežne in harmonične.
Otrokom želimo podati doživetje domačnosti, zato je del velike igralnice urejen kot kuhinja. Otroci lahko tako vidijo vzgojiteljico, kako jim pripravlja zajtrk, malico ter opravlja druga gospodinjska dela (npr. pomiva kozarce, briše prah) pri katerih se ji občasno pridružijo tudi otroci. S tem pridobijo izkušnjo dela, skrbnosti in spoštovanja do hrane. Preostali del igralnice obsega jedilni kot ter tri igralne kotičke. Celota je urejena tako, da je otrokom pregledna, saj ima vsaka igrača svoje mesto. Otroci imajo na voljo še manjšo igralnico, v kateri občasno potekajo dejavnosti (npr. slikanje, urice za predšolske). Po potrebi skupino otrok delimo in jim omogočimo svojevrstno igro.
Za popoldansko spanje je urejen poseben prostor - spalnica. Slednja omogoča otrokom miren in hiter prehod k počitku. Vzgojiteljica otrokom pred spanjem zaigra na liro ter pove pravljico.
IGRIŠČE:
Vrtec ima v neposredni bližini tudi lastno igrišče, ki omogoča vsakodnevno bivanje na prostem. Velika travnata površina, drevesa, grmovje in peskovnik ter eko vrtiček otrokom nudijo kvalitetno igro, ter spodbujajo k raziskovanju hkrati pa zadovoljujejo njihovo osnovno potrebo po gibanju.
Otroci na igrišču intenzivno doživljajo spremembe, ki jih prinašajo letni časi; poleti obirajo jagode, opazujejo rast cvetlic. Jeseni grabijo listje, nabirajo lipove cvetove za čaj, utrgajo solatne liste, pričakajo korenček. Zima nas obdari s snegom in na igrišču čudežno nastanejo snežaki in igluji…hranimo ptice, veverici nastavimo lešnike. Na igrišče hodimo vsakodnevno, tudi v primeru rahlega dežja, saj tedaj dobijo otroci v vrtcu dežne plašče. Pomembno je, da so otroci v stiku z naravo v različnih vremenskih razmerah in izživijo svojo močno potrebo po gibanju.
Sodelovanje staršev z vzgojiteljicami je v waldorfski pedagogiki izjemno pomembno. Usklajenost vzgojnih vplivov doma in v vrtcu daje otroku občutek varnosti. Redni stiki omogočajo staršem in vzgojiteljici boljše razumevanje otrokovih potreb. Zato starše vabimo, da se redno udeležujejo organiziranih dejavnosti.